Artist Greggy...Musings and Yik-Yak

[Previous entry: "Idling mind..."]
[Main Index]
[Next entry: "Just chillin'"]

12/11/2003
Entry: "Dreaming..."

Sometimes, especially in my younger days, my dreams were so crazy that they left me going *hmmm* You ever had the kind of dreams where you are in your own house but its in another state, or part of the house is your mothers house and the downstairs is your sisters house or something wild like that? Or dreamed that you had found major loot and when you woke up it was just a dream and you were like*&%#@!* I remember when I was a boy the older folk used to always warn me that if I was ever dreaming that I was falling to make sure I woke up before I hit the ground in my dream or it would make you have a heart attack...Thats a bald-faced lie. I spent all of my childhood and most of my early adult years making sure my butt woke up in time every time I had that kind of dream. For years I was able to wake up just before I would hit bottom and would always be like thinking to myself, "whew*....Until one night when I was in my early twenties, I was dreaming hard, all kinds of wild stuff, then the usual, the falling sensation....I was like streaking towards the ground like a bullet it seemed..LOL..Of course my butt was struggling to wake the heck up since I knew the deal...but this time...BLLLAAAAAMMMMMMMMM!!!!!!! Man, I hit the ground so hard, I swear to you my bed was still moving when I woke up! But after that, I knew it was safe to make a landing in my dreams! Now if someone could have just found a way to convince me that the "bogeyman" was really just a figment of my imagination back then, I might have had a normal childhood! LOL

On a more serious note, remember to pray for those around you who are suffering through no fault of their own...God is good.

Replies:
4 brothers and sisters helped me to understand.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~::~~~:::~~~::~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

on Friday, December 12th, 2003 @ 09:56 AM EST
pear said

dreams. wink
my bf and i were sleeping one night and he started hollering. ahhhhhhhhhhhhahhhhhhhhhhahhhhhhh! i looked at him like he was crazy! he was still sleep! making all that noise! i woke him up! you know what he dreamed? that he was jumping out of a helicopter! rotfl! we had a good laugh after that one! LOL

~~~~~~~~~~~~~~~~~~:~~::~~~:::~~~::~~:~~~~~~~~~~~~~~~~~~

on Friday, December 12th, 2003 @ 09:41 AM EST
Cheryl said

Awwwww...awwwww...AWWWWWWWW...(!) I'm falling and I can't wake up! Hey Greg. I did a sleep study recently. I mean overnight in the hospital and all. Seems I have a sleeping disorder. I fall in my sleep all the time, but I act it out with my body. I'm so jerky that I wake my hubby and I stop breathing too. Scary huh?
Have a great weekend yourself.
Love the Xmas graphic!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~:~~::~~~:::~~~::~~:~~~~~~~~~~~~~~~~~~

on Thursday, December 11th, 2003 @ 10:36 PM EST
prisca said

lmao, my dreams be madd off. yes i've had the dream about the loot, i've had the dream about my marriage, all that ish. lol. jus stopped by to say heyyy heyyy heyyy you're whats happening

~~~~~~~~~~~~~~~~~~:~~::~~~:::~~~::~~:~~~~~~~~~~~~~~~~~~

on Thursday, December 11th, 2003 @ 09:59 PM EST
LRT[joy] said

wink greggy, we don't even wanna talk about DREAMS. i have some of the "craziest" dreams!!!!!!! that falling stuff........happens 2 me ALL the time! that's some SCARY stuff ain't it???? crying

~~~~~~~~~~~~~~~~~~:~~::~~~:::~~~::~~:~~~~~~~~~~~~~~~~~~